13 במאי 2011

פוסטים מלונדון – סידרה מהשטח | מדוע כדאי לחברות להשתמש במדיה החברתית לצרכי אחריות תאגידית?

האם באמת שווה להשקיע זמן, מאמצים וכסף בנוכחות אחריות תאגידית במדיה החברתית? לנציגים של חברת האנרגיה Shell ושל חברת הפיננסים citi שהשתתפו בכנס אחריות תאגידית שהתקיים בלונדון, אין ספק: בהחלט כן! הם גם הסבירו מדוע, וסיפרו איך הם עושים את זה


הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור הזה


סרטונים אודות הפעילות החברתית בתוך ערוץ citi ביוטיוב
=

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה