5 במאי 2011

פוסטים מלונדון – סידרה מהשטח | האם החברות צריכות ויכולות להשפיע על התנהגות הצרכנים?

אחד הנושאים שעברו כחוט השני לאורך כנס האחריות התאגידית של Ethical Corporation השנה הוא השפעת החברות על התנהגות הצרכנים, בנסיון לגרום להם לצרוך בצורה אחראית יותר. כל החברות שהציגו בכנס מכירות בכך שהאחריות שלהן לא תמה ברגע שהמוצר הגיע למדפים בחנויות. 

הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה 

שלא נתבלבל: חברת Seventh Generation משקיעה רבות בהסברה לצרכנים אודות החשיבות של מוצרים בריאים וירוקים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה