דירוג מעלה מארגן מחדש את השיח שבין החברות העסקיות למחזיקי הענין שלהן. חשוב שכל מחזיקי הענין (כולל ארגונים חברתיים, צרכנים, ספקים ועובדים) ילמדו את השפה, כדי שיוכלו להשתתף בשיח ולהשפיע עליו
הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה
אחריות תאגידית ושיווק חברתי
צודקת במאה אחוז,
השבמחקפוסט מצויין,
דפנה דנון
מנהלת דירוג מעלה
תודה דפנה, וכל הכבוד על ההצלחה המרשימה של הדירוג השנה. אני יודעת שזה לא בא בקלות: לא לחברות המשתתפות, ולא למעלה.
השבמחקעלו (במספר המשתתפות) והצליחו...
שירלי
דפנה - לא שמעת שאין הנחתום מעיד על עיסתו ? (-:
השבמחקסתם, בתור נחתום לשעבר אני יכול להעיד שבסך הכל הדירוג הוא אמנם כלי לא מושלם, לא לחלוטין בלתי פגום מבחינה מתודולוגית ותוכנית, אבל כלי מצוין.
האתגר הגדול ב-2012 יהיה לייצר שאלון שיצליח לאתגר לחברות המובילות - אותן אלו שמקבלות באופן קבוע 9-10 בהכל חוץ מהשאלות היחסיות. אולי סוף סוף הגיעה שעתו של פרק על מוצרים?
מ.
מירון, כבר שנים שאני מפצירה בנוגעים בדבר להכניס לדירוג את הפרק על מוצרים ועל שיווק.
השבמחקאם מתייחסים לעקרון ה materiality, הרי שהמתכונת הנוכחית של הדירוג מתעלמת מאחת ההשפעות המהותיות ביותר של חברות בישראל על מחזיקי הענין שלהן.
אגב, השימוש שעשיתם (אתה והאגודה) בדירוג מעלה, היא דוגמא קלאסית לטיעון המרכזי של הפוסט שלי.
היי שירלי,
השבמחקשאלתי היא כזו - בפוסט כתבת כך:
ומי עדיין לא למד את השפה? נכון, הארגונים החברתיים.
את יכולה בבקשה להרחיב על כך? מה על הארגונים לעשות בדיוק לאור המדד וההשקעה של החברות?
הי אביעד
השבמחקפירטתי בפוסט שתי אפשרויות שעומדות בפני עסקים: קידום אג'נדה דרך דירוג מעלה, וכן דרך דיאלוג עם מחזיקי ענין בתהליכי מיפוי ושיפור השפעות חברתיות של חברות. אני מזמינה אותך ליום עיון שיעסוק בדיוק בנושאים הללו: http://www.amutot.co.il/61783/npo-biz-2010relationship