12 ביוני 2010

דירוג מעלה – שפה חדשה שכולם חייבים ללמוד

דירוג מעלה מארגן מחדש את השיח שבין החברות העסקיות למחזיקי הענין שלהן. חשוב שכל מחזיקי הענין (כולל ארגונים חברתיים, צרכנים, ספקים ועובדים) ילמדו את השפה, כדי שיוכלו להשתתף בשיח ולהשפיע עליו


הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה 

6 תגובות:

  1. צודקת במאה אחוז,
    פוסט מצויין,
    דפנה דנון
    מנהלת דירוג מעלה

    השבמחק
  2. תודה דפנה, וכל הכבוד על ההצלחה המרשימה של הדירוג השנה. אני יודעת שזה לא בא בקלות: לא לחברות המשתתפות, ולא למעלה.
    עלו (במספר המשתתפות) והצליחו...
    שירלי

    השבמחק
  3. דפנה - לא שמעת שאין הנחתום מעיד על עיסתו ? (-:

    סתם, בתור נחתום לשעבר אני יכול להעיד שבסך הכל הדירוג הוא אמנם כלי לא מושלם, לא לחלוטין בלתי פגום מבחינה מתודולוגית ותוכנית, אבל כלי מצוין.
    האתגר הגדול ב-2012 יהיה לייצר שאלון שיצליח לאתגר לחברות המובילות - אותן אלו שמקבלות באופן קבוע 9-10 בהכל חוץ מהשאלות היחסיות. אולי סוף סוף הגיעה שעתו של פרק על מוצרים?

    מ.

    השבמחק
  4. מירון, כבר שנים שאני מפצירה בנוגעים בדבר להכניס לדירוג את הפרק על מוצרים ועל שיווק.
    אם מתייחסים לעקרון ה materiality, הרי שהמתכונת הנוכחית של הדירוג מתעלמת מאחת ההשפעות המהותיות ביותר של חברות בישראל על מחזיקי הענין שלהן.
    אגב, השימוש שעשיתם (אתה והאגודה) בדירוג מעלה, היא דוגמא קלאסית לטיעון המרכזי של הפוסט שלי.

    השבמחק
  5. היי שירלי,
    שאלתי היא כזו - בפוסט כתבת כך:

    ומי עדיין לא למד את השפה? נכון, הארגונים החברתיים.

    את יכולה בבקשה להרחיב על כך? מה על הארגונים לעשות בדיוק לאור המדד וההשקעה של החברות?

    השבמחק
  6. הי אביעד
    פירטתי בפוסט שתי אפשרויות שעומדות בפני עסקים: קידום אג'נדה דרך דירוג מעלה, וכן דרך דיאלוג עם מחזיקי ענין בתהליכי מיפוי ושיפור השפעות חברתיות של חברות. אני מזמינה אותך ליום עיון שיעסוק בדיוק בנושאים הללו: http://www.amutot.co.il/61783/npo-biz-2010relationship

    השבמחק