6 באפריל 2011

ארבע המלצות מעשיות לחברות אחראיות | מסקנות מתוך הכנס הראשון בישראל בנושא שיווק חברתי

בזמן שיותר ויותר עסקים מחפשים את הדרך לייצר שינוי חברתי חיובי, צומחות הזדמנויות מענינות לכך בשדה השיווק החברתי. שימו לב: לא שיווק ברשתות חברתיות, לא cause marketing, אלא שיווק חברתי קלאסי*


הפוסט עבר לאתר החדש. ניתן לקרוא אותו בקישור זה

3 תגובות:

  1. וואו שירלי, גרמת לי להצטער עוד יותר שלא יכולתי להגיע לכנס...

    השבמחק
  2. טוב לראות את ההתבגרות שעוברים הן הארגונים החברתיים והן אנשי האקדמיה ביחסם להתנהלות חברתית אחראית הן של עמותות והן של תאגידים עסקיים. נעלמו, לשמחתי, מהשיח הבינתחומי הזה כל סממנים דמגוגיים, ובמקומם באה התבוננות מפוכחת ומעשית, שלדעתי אם תיושם - תביא סוף סוף מהפך חיובי בהתנהלות החברתית בישראל מצד תאגידים עסקיים ומצד ציבור הנזקקים, שיעברו במקום ליחסי מעניק-מקבל לשלב של שותפים (אם כי, כמובן, עדיין לא שווים) לשינוי של העצמת הנזקקים למדרגה בה יוכלו לחדול להיות נזקקים ושל הבנת התאגידים כי בלי אחריות חברתית גם קיומם שלהם נתון בספק. יישר כח!

    השבמחק
  3. למגיב/ה האנונימי/ת
    תודה על התגובה - מסכימה עם כל מילה. לפעמים אותם "נזקקים" הם בכלל חלק מעובדי הארגון ומנהליו, ולכן יש מקום לשינוי גישה. למשל, חברות הנהלה של חברה המסייעת לעמותה המקדמת מאבק בסרטן שד, עלולות להיות חלק מאותה קבוצה נתמכת. ההסתכלות צריכה להיות על החוסן החברתי הכללי של המרקם החברתי. כפי שכתבת - יש כאן תלות הדדית שלא תמיד מבחינים בה.

    השבמחק