21 במרץ 2011

דיאלוג עם מחזיקי ענין: מה החידוש הגדול?

דיאלוג עם מחזיקי ענין הוא לא המצאה של תחום האחריות התאגידית. מזה שנים חברות מקיימות סקרי לקוחות, קבוצות מיקוד עם צרכנים, שיחות משוב עם עובדים, ופגישות סיעור מוחות עם שותפים חברתיים בקהילה. אז מה בכל זאת החידוש? מאיפה מגיע הבאזז של דיאלוג עם מחזיקי ענין?  
פוסט שני בסידרה | לקריאת הפוסט הראשון לינק



הפוסט עבר לאתר החדש. ניתן לקרוא אותו בקישור זה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה