18 בינואר 2011

איך להשתמש באריזת המוצר כדי לספר על האחריות התאגידית שלכם?

אריזות המוצרים והשירותים שלכם הן הפלטפורמה זמינה ונגישה להעביר על גביה מסרים של אחריות תאגידית ללקוח. למה לא להשתמש בה? הנה כמה דוגמאות שאפשר ללמוד מהן

הפסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה 

גב המעטפה של מגדל


10 תגובות:

  1. חלק מהדוגמאות כאן מזכירות לי את רשת הקפה האמריקאית Tully's. הרשת שמה לה למטרה את נושא המעורבות החברתית והפעילות למען הסביבה.
    רוצים פרטים נוספים? בבקשה... :-)
    http://www.tullys.com

    השבמחק
  2. עומר, תודה רבה על הדוגמא.
    היא פחות מוכרת בישראל (נהוג כאן לשאת עיניים מעריצות לעבר Starbucks), והיא מאוד מענינת.
    עכשיו אני חייבת לקפוץ לשם ולהביא כמה דוגמאות מוחשיות כדי לסרוק ולהעלות לבלוג :-)

    השבמחק
  3. שירלי, איזה יופי. במקביל למה שאת כותבת כאן, עמותות מאוד שמחות לקבל הזדמנות ולהשתמש בפלטפורמות הללו של העסקים לציון שיתופי הפעולה ביניהם ולהעברת המסרים של העמותה לקהל הצרכנים של הפירמה. זה שיתוף פעולה שטוב לשני הצדדים. הלוואי שישתמשו בו יותר. עפרה

    השבמחק
  4. היי שירלי,
    פוסט מצויין.
    כל הכבוד.
    איליין
    www.csr-reporting.blogspot.com

    השבמחק
  5. פוסט מעורר השראה - ללא ספק, אהבתי:)

    השבמחק
  6. פוסט מרתק. לגבי הפליסמט - את מתכוונת למצעית?

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%99%D7%AA_(%D7%9E%D7%A4%D7%94)

    עידו

    השבמחק
  7. עידו - זה גדול!
    למדתי מילה חדשה, וגם הכנסתי אותה לפוסט.
    תודה רבה על הפידבק ועל שהארת את עיני.

    השבמחק
  8. אירית - תודה רבה. בתחום הירוק שלך יש הרבה פוטנציאל ליישום הרעיונות האלה, וכמו שאני מכירה אותך - את מיישמת מהר...

    השבמחק
  9. צר לי לקלקל את החגיגה המפרגנת- זה באמת פוסט מצוין- אבל אף אחד לא שם לב ל"ערכים החברתיים" שבקופסת הדגנים של נסטלה?!לא שיש לי יותר מדי מילים טובות על תלמה ושאר החברות המייצרות דגני בוקר לילדים,יש שם מניפולציות מזעזעות על הילדים ועל ההורים על חשבון בריאות הילדים, אבל נסטלה לקחו את זה הרבה יותר מצעד קדימה. אני מניח שזה נתפס כמגניב וקול בעיני אנשי השיווק שהגו את הקמפיין, וכנראה שלא איכפת להם שקהל היעד הברור והמכוון שלהם מושפע בקלות רבה מהמסרים האלה. אז יש שתי אפשרויות, ושתיהן גרועות מאד: בנסטלה אין בכלל מישהו שחושב בעיניים של אחריות חברתית והמכירה מקדשת את האמצעים, או (יותר גרוע) יש כזה מישהו אבל פשוט לא איכפת לו. אריזה מזעזעת שגורמת נזק עצום.

    השבמחק