12 בנובמבר 2010

האם מותג חזק יכול להציל עיירה מתפוררת, ולא באמצעות פתיחת מפעל במקום? Levi's מנסה לעשות את זה

הקמפיין השיווקי החדש והמדובר של Levi's מתבסס על תרומה לקהילה הרוסה בברדוק, פנסילבניה: חברי הקהילה הם הדוגמנים של הקמפיין, החברה תורמת כסף לשיקום מבנים קהילתיים, והפרסומות היפות הופכות את המקום לאטרקטיבי לציבור הרחב. ערכי המותג מכים שורש במציאות החברתית

הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה 


4 תגובות:

  1. יכול להתאים לירוחם - עם מצנע והמותג יכול להיות קסטרו ...

    פוסט מקסים .

    השבמחק
  2. קמפיין מדהים.
    שילוב הכוחות של ראש עיר מזן אחר (כנראה) יחד עם מפרסמת גדולה שחושבת אחרת הובילו לקמפיין הכי מעניין שראיתי בשנים האחרונות. השילוב של הצורך להראות שונה כמפרסם ויחד עם זאת להקצות את המשאבים לקהילה ולא לכוכבנית זו או אחרת יוצר הזדמנות גדולה ויהיה מעניין לראות איך זה ממשיך.
    הייתי שמח לראות גופים ישראלים עושים את זה אפילו בקטן, בנק גדול לוקח כפרוייקט את המתפרה שעומדת להסגר במצפה רמון, את חברות ההי-טק שמקימות מרכזי לימוד אחה"צ בעיירות הפיתוח כמשהו קבוע ולא כגימיק. מינוף לצרכי פרסומת יחזק את הרצון של הארגונים להשקיע משאבים גדולים יותר ולא ליצור תחושה של עלה תאנה.

    השבמחק
  3. זהר - תודה!
    מצנע בהחלט עונה על הפרופיל...

    השבמחק
  4. הי אוהד,
    קיימות בארץ לא מעט פעילויות מהסוג שהזכרת, אולם הן לא מחוברות למימד השיווקי-פרסומי של החברות התורמות.
    הייחוד בפעילות של ליוייס הוא החיבור בין השיווק למעורבות החברתית. אכן, יש למה לחכות.
    תודה על תגובתך

    השבמחק