יוניליוור השיקה בישראל את האסטרטגיה החדשה שלה לאחריות תאגידית. האסטרטגיה מושתתת על התמדה בפעולות קטנות יום-יומיות המביאות, בסופו של דבר, לשינוי גדול. זוהי אסטרטגיה מומלצת למי שרוצה להצליח במרתון של התחום | פוסט מעודד למנהלות אחריות תאגידית על סף ייאוש
19 באוקטובר 2010
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
מהמם כמה את גורמת לי לחשוב .
השבמחק:-) תודה זהר. אם כך, הפוסט הזה השיג הרבה, כי המחשבות שלך תמיד מתפתחות למשהו פרודוקטיבי
השבמחקדווקא טיפה פחות התחברתי לפוסט כי הוא דיבר בהרבה סופרלטיבים. אני לא מכיר את פעולות יוניליוור ודוגמה קטנה או שתיים בפוסט, היו ממלאות לי את השלד הפילוסופי בבשר. בכל מקרה ברור שאם את מתלהבת יש שם הרבה בשר.
השבמחקאחלה פוסט שירלי, נראה לי שאני צריכה להיפגש עם עידית...:-)
השבמחקמסכים עם גל, צריך קצת דוגמאות מהשטח כי מדיבורים והבטחות לא ניוושע.
השבמחקדניאלה - תודה רבה. פגישה עם עידית היא שיעור מאלף...
השבמחקגל ונעם - נמנעתי ממתן דוגמאות כי הפוקוס אמור להיות על הקושי שמאחורי הטמעת אסטרטגיה, ועל הרעיון שבבסיס האטרטגיה, ולא על דרך יישומה (אני מנסה לשמור את הפוסטים ממוקדים ככל האפשר, בניגוד לטבעי להפליג בהרחבות).
מבטיחה להרחיב בעתיד גם על היישום של האסטרטגיה. תודה על המשוב!!