6 ביוני 2011

דירוג מעלה 2011 : החידוש הוא דווקא מחוץ לדירוג

הדירוג והטקס לא הביאו איתם בשורות גדולות; הבשורה התגלתה דווקא בשימוע על הקריטריונים החדשים של הדירוג, שהתקיים אחרי הטקס. לפני שנה כתבתי כאן: דירוג מעלה – השפה שכולם חייבים ללמוד. אתמול שמעתי הרבה ארגונים מדברים בשפה הזאת, והשיחה נהיתה מרתקת


הפוסט עבר לאתר החדש. כדי לקרוא אותו, נא להליק כאן




7 תגובות:

  1. שירלי, תודה על הדיווח מאיר העיניים. אכן תוצאות הדרוג מעוררות מחשבות נוגות לגבי מצב הטמעת שלל הנושאים בקרב חברות. לגבי דיאלוג מחזיקי העניין. זהו מהלך מבורך . אני מקווה כי ארגונים חברתיים יאמצו את האסטרטגיה הזו, הדורשת תעוזה, אך מהווה מכשיר דמוקרטי מן המעלה הראשונה.

    השבמחק
  2. שירלי,
    סיכום מעניין ומעורר שאלות חשובות

    השבמחק
  3. עפרה ועומר - תודה על הפידבק

    השבמחק
  4. שירלי יקרה
    מצטרפת לתודות החמות על התקציר הממצה והחשוב הזה.
    המהלכים האלו אכן מעידים על שינוי של ממש ותהליך חיובי. עצם הגישור ואישפור השיח בין תאגידים וארוגנים חברתיים הוא בעל משמעות לשני הצדדים ובהחלט עבור החברה כולה. אני מצטרפת להמלצות שלך בנושא השיווק האחראי כחלק מהגורמים שצריכים להלקח בחשבון. ובעיקר חושבת שהנקודה שאת מעלה לגבי השפעות מוצרים ומסרים על בריאות ורווחה של הציבור הן סוגיות שחייבות להכלל בכל דירוג מסוג זה.
    תודה
    דנה וינברג,
    נשים לגופן

    השבמחק
  5. שלום שירלי,

    האם ניתן לראות את רשימת הקריטריונים, והמשקל שניתן לכל קריטריון בקביעת הדירוג?

    תודה,

    אמיר

    השבמחק
  6. דנה - תודה רבה על המשוב ועל החיזוק.

    אמיר -
    ניתן לראות באתר מעלה את פירוט הקריטריונים. בקישור זה תוכל למצוא את טופס השאלון של דירוג 2011. http://www.maala.org.il/he/company/ranking/2011/
    דרך הסרגל העליון באותו עמוד תוכל למצוא גם את הקריטריונים המוצעים לדירוג 2012.
    תודה על תגובתך

    השבמחק
  7. שירלי שלום,
    ראשית ברכות מכל לב על הפעילות המבורכת והמדהימה שלך. הגעתי לכנס מעלה ועלי לציין שבכל האירוע ובמסמכים הנלווים לא ראיתי התייחסות כלשהי לנושא הפעילות שאנחנו ב"עיניים בדרכים" מובילים, שהוא מעורבות קהילתית עמוקה (מנהיגות הורית לבטיחות) לצד החדרת המודעות לבטיחות בדרכים בקרב הציבור, על בסיס יום יומי. הנסיון מוכיח שקשה מאוד לסמוך על הרשויות בנושא תמיכה ראויה לגופים המטפלים בנושא, כמונו. לעומת זאת המודעות לנושא בקרב החברות השותפות בדירוג מעלה גם "לא משהו".
    מה לדעתך, ומבלי "להפיל עליך" תיק, רצוי לעשות כדי לשפר את המצב. הרי עובדי החברות הללו הם הורים לילדים בבתי הספר, נוסעים בדרכים ומסתכנים כמו כל אחד אחר ואך הגיוני הוא שהחברות בהן הם עובדים, הן אלה שיתנו את עיקר התמיכה.
    תודה
    יחיאל
    "עיניים בדרכים"

    השבמחק