חמישה מנהלי אחריות תאגידית ותיקים* חושפים את האתגרים המרכזיים עמם הם מתמודדים, ואת הסיבות האמיתיות לאהבת התפקיד | בפוסט השני בסידרה הם מפרטים את המיומנויות החשובות ביותר, לדעתם, להצלחה בתפקיד
הפוסט עבר לאתר החדש. ניתן לקרוא אותו בקישור זה
אחריות תאגידית ושיווק חברתי
מה שעידית ברנשטיין כתבה הוא כל כך נכון (ומצער במידה מסויימת), היכולת שלנו לראות תוצאות לטווח רחוק, ולא לנסות להגיע למקסימום רווח בזמן קצר, היא קטנה. הפכנו לחברה שמה שחשוב בה הוא שהתוצאה תהיה מהירה, ללא קשר לאיכות התוצאה. רואים את זה גם בבתי משפט - החשיבות היא לפסק דין מהיר, ללא קשר לתוכן. עדיף פסק דין מהיר וטיפשי על פני פסק דין איטי ונכון. נורא קשה לשכנע מישהו לתמוך בפרויקט שיניב תוצאות עוד כמה שנים, או אפילו חודשים
השבמחקמסכימה איתך יהונתן. אחד האתגרים של המגזר העסקי זה ללמוד להסתכל יותר רחוק - בזמן ובסביבה. זה לא טריויאלי, כי בישראל באמת יש תרבות של הרבעון הקרוב. הופתעתי לקרוא שגם בבית משפט זה כך. יש לנו הרבה מקום לתיקון...
השבמחקW
השבמחקהיי שירלי. בסטודנט למשפטים אני מנסה לעקוב אחרי הבלוג שלך באופן שוטף. אני שמח שאת משתפת אותנו בהגיגייך ובעדכונים שוטפים שיכולים לתרום לעניין ולידע הכללי של רובנו. אשמח להמשיך לשמוע עדכונים ממך.
השבמחק