הרשתות החברתיות הן פלטפורמה נהדרת לחברות מסחריות (אמיצות) לשתף את מחזיקי הענין שלהן במידע אודות התנהלותן האחראית, לשתף בדילמות, ולהגיב להצעות ולביקורות בצורה מכובדת וקונסטרוקטיבית
13 בספטמבר 2010
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אחריות תאגידית ושיווק חברתי
מסכים לגמרי עם מה שכתבת. זה אכן כאב ראש לחברות המסחריות אבל על זה נאמר- if you can't stand the heat...אין מה לעשות, זה חלק מהדיל בלהיות חברה מוכרת ועדיף לנצל את היתרונות הרבים שמדיות החברתיות.
השבמחקנעם, אין חכם כבעל נסיון... אין ספק שארומה ישראל הרימה יפה את הכפפה. טוב, היא בטח לא יכולה להרשות לעצמה לצאת מהמטבח :-).
השבמחקוהנה שתי דוגמאות, למי שלא מכיר עדיין:
http://cafe.themarker.com/user/358053/
http://www.facebook.com/home.php?#!/AromaIsrael?ref=ts