13 בספטמבר 2010

רשתות עם דגי זהב: מדיה חברתית ואחריות תאגידית

הרשתות החברתיות הן פלטפורמה נהדרת לחברות מסחריות (אמיצות) לשתף את מחזיקי הענין שלהן במידע אודות התנהלותן האחראית, לשתף בדילמות, ולהגיב להצעות ולביקורות בצורה מכובדת וקונסטרוקטיבית


הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה

2 תגובות:

  1. מסכים לגמרי עם מה שכתבת. זה אכן כאב ראש לחברות המסחריות אבל על זה נאמר- if you can't stand the heat...אין מה לעשות, זה חלק מהדיל בלהיות חברה מוכרת ועדיף לנצל את היתרונות הרבים שמדיות החברתיות.

    השבמחק
  2. נעם, אין חכם כבעל נסיון... אין ספק שארומה ישראל הרימה יפה את הכפפה. טוב, היא בטח לא יכולה להרשות לעצמה לצאת מהמטבח :-).
    והנה שתי דוגמאות, למי שלא מכיר עדיין:
    http://cafe.themarker.com/user/358053/
    http://www.facebook.com/home.php?#!/AromaIsrael?ref=ts

    השבמחק