3 ביולי 2010

5 מרכיבים מומלצים לקמפיין שיווק עם מטרה חברתית: התנדבו בקהילה, וקבלו גלידה בן & ג'ריס במתנה (ותנו לק לחברים)

אני אוהבת קמפיינים שמגרים לי את בלוטת הקינאה מקצועית. הנה אחד כזה, שהושק לפני שבוע בארה"ב: הרשת הקמעונאית Target, יחד עם חברת בן אנד ג'ריס, מעודדות את הצרכנים להתנדב בקהילה באמצעות ארגון VolunteerMatch ולקבל בתמורה קופון לגלידה-מעודדת-התנדבות במתנה. קמפיין דלישס!


הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה 




2 תגובות:

  1. שירלי, אכן דוגמא מעוררת תיאבון. נהדר. קמפיין מורכב בהחלט. כיף לחיות באוירה כזו ובתוך מודעות חברתית כזו. ברוח הדיון הציבורי במלייה שלנו כאן, אהבתי במיוחד לקרוא את סעיף 2 - שיתוף ארגוני החברה האזרחית והעצמתם. עפרה פלמר

    השבמחק
  2. הי עפרה
    תודה על הפידבק. מסכימה איתך לגבי סעיף 2 - נתתי לו דגש מיוחד, בדיוק בגלל הדיון הציבורי. ביום רביעי נעלה אותו על נס...
    שבוע טוב
    שירלי

    השבמחק