אני אוהבת קמפיינים שמגרים לי את בלוטת הקינאה מקצועית. הנה אחד כזה, שהושק לפני שבוע בארה"ב: הרשת הקמעונאית Target, יחד עם חברת בן אנד ג'ריס, מעודדות את הצרכנים להתנדב בקהילה באמצעות ארגון VolunteerMatch ולקבל בתמורה קופון לגלידה-מעודדת-התנדבות במתנה. קמפיין דלישס!
הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה
הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה
שירלי, אכן דוגמא מעוררת תיאבון. נהדר. קמפיין מורכב בהחלט. כיף לחיות באוירה כזו ובתוך מודעות חברתית כזו. ברוח הדיון הציבורי במלייה שלנו כאן, אהבתי במיוחד לקרוא את סעיף 2 - שיתוף ארגוני החברה האזרחית והעצמתם. עפרה פלמר
השבמחקהי עפרה
השבמחקתודה על הפידבק. מסכימה איתך לגבי סעיף 2 - נתתי לו דגש מיוחד, בדיוק בגלל הדיון הציבורי. ביום רביעי נעלה אותו על נס...
שבוע טוב
שירלי