תרומת עסקים לקהילה הפכה לנורמה במגזר העסקי, וטוב שכך. חברות המוכנות להקדיש משאבים לקידום מטרות חברתיות ולסיוע לאלה הזקוקים לכך – ראויות לכל הערכה. אולם... חשוב לתת את הדעת על סדרי העדיפויות של חברות בעת ניהול האחריות התאגידית שלהן
הפוסט עבר לאתר החדש שלי. ניתן לקרוא אותו בקישור זה
עוסקת בפעולת-מלקחיים לשינוי חברתי מאז שנות ה 90': מצד אחד, פעילה בארגונים לשינוי חברתי; מצד שני - מלווה חברות גדולות בפיתוח האחריות התאגידית שלהן לשם קידום הגינות, צדק ואיכות חיים בישראל.
מתמחה בפיתוח אסטרטגיה של אחריות תאגידית, תכניות מעורבות בקהילה, שיווק חברתי, ודיאלוג עם מחזיקי ענין.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה